Sen

Vilken härlig tisdag det har varit! Jag vet inte om ni lade märke till det i morse men det var en väldigt fin morgon och nu är det en precis lika fin kväll. Känns lite skandalöst att jag sitter här. Under bilturen (for och övningskörde) stannade vi dock till i Boda Kvarn och fångade löjor, så lite natur och friluftsliv har jag hunnat ägna mig åt ikväll. Nu kanske jag framstår som en lantlig och naturtrogen typ och det känns ju verkligen fint. Född med bössa på axeln är jag kanske inte, men jag har heller inte ägnat mig åt silverslick. Det känns viktigt att berätta det ikväll.  
  
Walking tall. Beatrice och hennes långa och sanslöst snygga ben.  
Emma och jag
Förra sommaren (2008). Emma och jag. Beatrice bakom kameran.

Somras (2009). Beatrice.


Kommentarer

Postat av: aann

bio i helgen?? :D flickan som lekte med elden? dock har inte jag sett Män som hatar kvinnor, men vi kan väl ha en film kväll och se den filmen först sen gå och kolla på den andra filmen på bio ? :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback