Surprises

Åh. Det har redan börjat klia i kroppen på mig. Dessa scheman och inrutade måsten stressar mer än de hjälper. Jag känner mig istället sugen på lite överraskningar och äventyr. På wikipikipedia finns en beskrivning på hur man ser ut när man blir överraskad. Jag tycker det är ganska fantastiskt och känner att jag måste klistra in texten här.   

Surprise
is expressed in the face by the following features:

  • - Eyebrows that are raised so they become curved and high.
  • - Stretched skin below the eyebrows.
  • - Horizontal wrinkles across the forehead.
  • - Open eyelids: the upper lid is raised and the lower lid is drawn down, often exposing the white sclera above and below the iris.
  • - Dropped jaw so that the lips and teeth are parted, with no tension around the mouth.                        


 
Pillemarisk. Bea skulle få sin överraskning inom en snar framtid när fotot togs. Varför min handled ser lite trasig ut vet jag inte. Jag kan inte det där med att agera framför kameran så det blir ofta lite fult och fel.   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback