News

Hej! Tänkte bara berätta att Guldhuset har fått hem höst- och vinterkollektionen från PILGRIM. Jag fick friheten att beställa lite mer "rockiga" smycken vilket var riktigt roligt så nu finns lite annorlunda alternativ till alla blommor. Allt har inte kommit ännu men en stor del finns i butiken så ta er till Guldhuset och titta! Ni som inte vill eller hinner ta sig ner på stan, kan alltid kika eller handla i WEBSHOPEN. Så småningom ska jag ändra text och liknande på hemsidan (och förhoppningsvis llayouten) , så berätta väldigt gärna vad ni tycker saknas eller är mindre bra så ska jag ha det i åtanke! 


Painting. Som en tavla.

Halsband. Dessa fick följa med mig hem. Finns i lager i både silver och guld! På webshopen tror jag de ligger under "Pilgrim halskedja till Charms".


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback