Jag går på moln

Hultsfred var helt fantastiskt! Det finns så många historier, händelser och människor som jag kan berätta om men jag har ingen aning om hur jag ska lyckas summera allting. Vad jag kan säga är att det är bland det roligaste jag gjort och Bettan och jag träffade så sanslöst härliga och knäppa människor. Det var fest och röj och sköj och givetvis alldeles underbart bra musik och konserter. Jag kan inte vara mer nöjd.  Helt sanslöst. Tänkte att jag kompenserar mitt dåliga resumerande med lite bilder från festivaldagarna.


På vår väg till Hultsfred. Vi ser lika konstiga ut som vi kände oss skulle jag tro.

Camp Blue. Vi bodde längst in. En väldigt populär plats för alla nödiga.
 
Sommartorpet. Beatrice och jag valde efter första natten i tält att sova på campingen sommartorpet. Där tittade alla barnfamiljer på oss lite snett och tänkte "ligister". På festivalen var folk snarare förundrade över att vi inte luktade kiss.

Campvänner. Jag, Evelina och Lovisa på någon slags gratisjakt.

Jag förstår inte riktigt hur det gick till. Vi lyckades givetvis få ett eget uppslag i Vimmerby tidning. 

Ingen aning. Beatrice hittade någon häftig typ med röd tröja och röd dricka.

Galet. Kings of Leon. Också den konserten var underbart bra.

Spelschema. Det var i princip de enda gångerna vi traskade in i tältet, när vi skulle kika efter vilka konserter som stod på tur eller när vi skulle hälsa lite på vår ungerska box.

Regnrock1.

Regnrock2. Vi kom på att det här med "regnrock" var ju fiffigt att säga med tanke på väder, musik och kläder.

Mando Diao. Oj, vilken dag det var.

Markus Krunegård. Vi kikade lite halvhjärtat på honom.

Är vi ihop nu? Vi fick oss en närmare titt på karln. Han var trevlig.

Måla måla måla.

Regnrock? Tält? Här var lite innan The Killers konsert började. En konsert som var helt magisk.

Skumt. Jag försökte ta ett kort på Beatrice. Det lyckades jag ju riktigt bra med. Hon står där till höger om han i grå mössa.

Stövlar. Väldigt bra att ha.

Sista kvällen.

Piggt. "We have rented a house down the street. You and I take the blue liggeunderlag"   

Avslutande bild. Det finns inte så mycket att säga egentligen. Helt makalöst.


Kommentarer

Postat av: bettispagetti

Det var helt sanslöst perfekt på alla sätt.

checka:

http://www.youtube.com/watch?v=F4F8pP1JKOI

http://www.youtube.com/watch?v=Adje5yzZur4

http://www.youtube.com/watch?v=QyRnPv3aYUk&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Ehultsfred%2Etv%2F2009%2F07%2Fcampliv%2Dpa%2Dhultsfred%2Ehtml&feature=player_embedded

Postat av: Anonym

va det roligt eller


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback